Det er en god dag som uddeler, når du ser, at din ledelse har været med til at rykke nogle grænser for dine medarbejdere og udviklet dem – både fagligt og personligt.
Velkommen til Super Brugsen i Hirtshals
I Super Brugsen arbejder vi hver dag på at gøre hverdagen lettere, sundere og mere bæredygtig. Vores fællesnævner er den kvalitet, du finder i alle vores varer – også dem, som er hurtige at tilberede. Derfor vil du opleve, at vi altid har et nyt, spændende projekt i gang, som du er med til at få ind i hverdagene. Hop gerne lidt rundt på vores hjemmeside, hvor du kan læse alt om vores store udvalg og mange spændende grønne initiativer.
Væk begejstringen i medarbejdere og kunder
Som uddeler har du ansvaret for, at din butik altid står salgsklar. Selvom du har det overordnede ansvar, så er det i høj grad dine evner til at holde humøret højt blandt dine medarbejdere, der får butikken godt i mål med budgetterne. Derfor vil du hele tiden have fokus på deres udvikling og trivsel. Det gør du bl.a., når du hjælper til i den daglige drift og går forrest ude på butiksgangene og ved kassen.
I tæt samarbejde med din souschef er det dig, der bl.a.:
- står for den daglige ledelse
- planlægger, afholder og følger op på både lokale og centrale kampagner
- planlægger ressourcer igennem vagtskemaerne, hvor du sætter de helt rigtige hold
- spotter medarbejdernes skjulte talenter og sørger for, at de udvikler sig
- rekrutterer nye medarbejdere og sikrer den rigtige blanding af personligheder.
Sæt dit lokale tvist på Super Brugsens koncept
Vi sætter ikke kun barren højt, når det kommer til kvalitet og service. Vi baner også vejen for bæredygtighed og økologi, og det er dig, der sørger for, at I overholder vores koncepter. Men du får også frihed til at tilpasse og sætte dit eget præg på butikken. Det er især her, din viden om kunderne og deres forbrug kommer i spil, når du finder den rette balance i indkøb og den helt rigtige indretning af butikken.
Ikke din typiske butikschefrolle
Super Brugsen er ejet af vores medlemmer lokalt i de forskellige byer. Derfor vil du løbende være i kontakt med din lokale bestyrelse, som du har flere møder med henover året. På den måde får du en masse god viden og en dybere indsigt i, hvad dine kunder godt kunne tænke sig.
Du leder med omsorg og empati
Som leder forstår du, at dine medarbejdere er din vigtigste ressource. Det gælder både ift. deres trivsel og deres udvikling. Derfor er det vigtigt, at du er både nærværende og empatisk i din ledelse, og du er interesseret i at lære dem at kende.
- Du har erfaring med ledelse fra en detailbutik – fx som butiks- eller souschef.
- Du er nysgerrig på den viden, du kan få igennem dine medarbejdere, kunderne i butikken og bestyrelsen, så din butik forbliver den lokale favorit.
Kommer du ikke fra Super Brugsen? Det er slet intet problem, hvis du kommer fra en anden detailbutik. Vi har nemlig udviklet den perfekte onboarding, som hurtigt klæder dig på til vores måde at gøre tingene på.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Salgschef Peter Gabriel, tlf. 61 62 97 79 eller HR-forretningspartner Lars Bang, tlf. 51 14 47 51.
Rekrutteringen gennemføres af et ansættelsesudvalg, der bl.a. består af medlemsvalgte.
Kilde: Jobindex.dk