Du vil opleve at opgaverne varierer, så vi sammen sikrer at vi driver en velfungerende afdeling. Vi er fleksible og dygtige hver især, og vi forventer at du byder ind med både høj faglighed og gode samarbejdsevner. Det er således vigtigt, at du tager ansvar, og har mod på nye udfordringer, både nu og fremover. Vi kvitterer med et positivt og uformelt miljø, hvor vi har det godt sammen fagligt og socialt.
Dit primære mødested vil være i Hjemmeplejen Hirtshals, som i sensommeren flytter fra Lillehedenvej til nyrenoverede lokaler på Skovvejen 5 i Hirtshals. Her arbejder du tæt sammen med især hjemmeplejens planlæggere og afdelingslederen for hjemmeplejen Hirtshals. En dag om ugen møder du ind på Ålborgvej 94c i Hjørring sammen med dine administrationskollegaer. Der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage, når du er godt introduceret til opgaverne. Den ugentlige arbejdstid er på 34 timer. For den rette ansøger kan justeringer i arbejdstiden aftales.
Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- At understøtte afdelingen i alle opgaver som gør at plejepersonalet kan tage sig godt af borgerne.
- Indsigt og aktiv deltagelse i vagtplanlægning for hjemmeplejens personale, herunder ferie- og helligdags planlægning. Du har ansvar for langtidsplanlægningen og understøtter planlæggerne i korttidsplanlægningen. Det kan fx være sparring om den optimale planlægning eller udbyde vagter til timelønnede afløsere.
- Indberetning af lønoplysninger i EG OPTIMA.
- Hjælp til IT, systemer, telefoni mm. i afdelingen.
- Opgaver vedrørende økonomi, herunder bogføring og økonomiopfølgning.
Du har brug for:
- Lyst til en stilling hvor der sjældent er 2 dage som er ens.
- Erfaring med administrativt arbejde.
- God talforståelse.
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
- At kunne stå fast når du ved du har ret, og samtidig kunne vejlede personalet på en høflig og ordentlig måde.
Du har et forspring, hvis du har:
- Flair for IT-systemer.
- Kendskab til løn- og personaleforhold indenfor hjemmeplejen.
- Kendskab til EG OPTIMA.
- Kendskab til overenskomsten på hjemmeplejeområdet.
- Kendskab til ØS indsigt eller erfaring med andre økonomisystemer.
Praktiske oplysninger:
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er 6/6-2022. Samtaler forventes afholdt 13/6-2022.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Administrativ leder Bjarke Hansen på tlf. 4016 0833, eller mail bh@hjoerring.dk
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden – hverken inde eller ude.
Læs mere her: Røgfri arbejdstid
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen “Send ansøgning”.
Stillingsbetegnelse:
Administrativ medarbejder til Syge- og Hjemmeplejen
Ansøgningsfrist:
6. juni 2022
Ansættelsessted:
Syge- og Hjemmeplejen
Hjørring Kommune
Jobtype:
Kontor og administration
Tiltrædelse:
15-08-2022
Ugentlig arbejdstid:
34 timer