Nu tager vi de første små skridt i genåbningen af Danmark. Det betyder blandt andet, at afgangselever må komme i skole på halv tid i Hjørring Kommune. Ligesom butikker under 5000 kvm. må åbne fra på mandag. Hvad der ydermere kan åbne lokalt, kan du læse meget mere om her hos Hjørring Kommune.

Gense via linket her hele pressemødet fra den 24. februar 2021.


