Fantastisk retro autocamper ved stranden her til morgen – sådan oplevede tidigt-oppe-arten i Tversted en god begyndelse på en god tirsdag.
På parkeringspladsen ved Polar Kiosken holdt et lidt anderledes mobile-home, en såkaldt traktor-camper, med boligen spændt efter en god, kraftig traktor. I vognen var der stadig helt stille.
De lokale morgen-vandrere, Martha og Peter P. var hurtige – tak for det – til at sende billeder videre til det lokale nyhedsmedie, som dog ikke var hurtig nok til at få en snak, før gæsterne var kørt videre til andre sommerbyer.
Herligt med flotte og lidt anderledes billeder – send gerne tekst og foto til NordsøPosten.



