Mennesket frem for systemet er Venstres hjerteblod. Hjørring Kommune er til for borgerne, og ikke omvendt.
Venstre ønsker fremfor alt liv og lys i hele Hjørring Kommune. Byrådet og direktionen skal derfor være bevidste om, at man forvalter borgernes penge – uanset om midlerne kommer fra stats- eller kommunekassen.
For Venstre er det samtidig vigtigt, at medarbejderne i den kommunale administration er dygtige og veluddannede, og at de er bevidste om, at kommunen drives for borgernes skyld. Krigen i Ukraine og den nye verdensorden har gjort det tydeligt for enhver, at verden og samfundet aldrig står stille.
Hjørring Kommune må ikke stå og kigge på fra sidelinjen, men skal være en aktiv del af udviklingen, og have øje for nye muligheder. En stabil kommune er nemlig altid i vækst, mener man hos Venstre.

NordsøPosten opfordrer alle partier og kandidater til KV25 og RV25 til at indsende ikke bare debatindlæg, men meget gerne også en præsentation af henholdsvis deres kandidater og kandidatur.



Beklager, med jeres Borgmester kandidats måde at behandling nogle mennesker på, må jeg desværre stemme andetsteds denne gang.