Fortuna Hjørrings U14 Liga 2-hold kan nu kalde sig jysk-fynske mestre. Titlen blev i den afgørende kamp sikret med en overbevisende 4-1 sejr over Harlev/Skanderborg.
Dermed kunne Fortuna-pigerne fejre endnu et flot resultat i klubbens talentarbejde. Fra klubben og os på netavisen lyder der et stort tillykke til spillerne med mesterskabet og den stærke sæson.


