Efter mange år i Hjørring Kommune har Bettina Hedeby Madsen valgt at søge nye udfordringer. Hun tiltræder pr. 1. august 2026 stillingen som kommunaldirektør i Rebild Kommune.
Gennem sin tid i Hjørring Kommune har hun varetaget en række ledende stillinger og spillet en central rolle i udviklingen af kommunen. Hun tiltrådte som direktør for Kultur-, Teknik- og Miljøforvaltningen i 2019 og har siden stået i spidsen for en forvaltning med stor betydning for kommunens udvikling – fra by- og naturprojekter til kultur- og digitaliseringsområdet.
Borgmester Søren Smalbro sender en varm tak og en hilsen med på vejen:
– Vi kommer til at savne Bettina i Hjørring. Hun har været en stærk og drivende leder, som har bidraget væsentligt til udviklingen af vores kommune. Samtidig ønsker vi hende stort tillykke med det nye job. Rebild Kommune får en dygtig og engageret kommunaldirektør, og de kan godt glæde sig.
Også Hjørring Kommunes kommunaldirektør, Leif Johannes Jensen, fremhæver den afgående direktørs indsats:
– Bettina efterlader en veldrevet forvaltning med høj faglighed og stærke resultater. Der er et solidt fundament at bygge videre på, som giver den næste direktør et stærkt ståsted til både at videreføre og udvikle indsatsen. Vi ønsker Bettina alt det bedste i hendes nye rolle.
Rekrutteringen af en ny direktør til Hjørring Kommune igangsættes efter sommerferien.


