Der afholdes reception for udstillingen med Foto2010 den 28. august kl. 10.30, hvor der vil være lidt bobler på Hjørring Bibliotek.
Hjørring Kommune har lanceret projektet ”Naturkommunen blomstrer vildt”. Projektet skal samle borgere, virksomheder og kommune om en fælles opgave: at skabe mere vild natur og flere levesteder.

Det har de i FOTO2010 taget op, og i samarbejde med Hjørring kommune har de set sig om i kommunen, og med stor hjælp fra Spar Nord Fonden er det blevet muligt at afholde denne udstilling med nye rammer, skærme og andet.
Med fotoserien dokumenteres det, at de mange tiltag på kommunale institutioner, private virksomheder og arealer har har bidraget til flere vilde blomstrende planter, sommerfugle, svirrefluer og bierne.
Foto: Foto2010.


