Denne lørdag samledes 14 elever fra 3. real A for at fejre, at det sidste år var 50 år siden man fik sin realeksamen.
Det er siden 25 års jubilæet i 1995 lykkedes at samle en stor del af flokken hvert 5. år til en hyggelig dag og aften med masser af minder og hygge.
Sidste år skulle der så have været afholdt 50å rs jubilæum, men som så meget andet satte coronaen også en stopper for dette arrangement.
Dagen begyndte med brunch på Café 2, hvorefter der er egentid, inden de igen mødes senere til middag på Restaurant Lilleheden.



Så hyggeligt….Dejligt med opbakning 🥰 Mvh Michael Larsen s kone ❤