Det er en gruppe af fotointeresserede, som mødes hver anden uge og nørder med foto, der i weekenden udstiller billeder i Tversted.
– Vi er en ret ny gruppe, cirka to år gammel, og når man så trækker coronatiden fra, er det faktisk kun anden sæson, vi nu går i møde, fortæller Inge Møller.
– Det er derfor med en vis stolthed, at vi af Klitgården er indbudt til at lave denne udstilling, som er med støtte fra Hjørring Kommune, tilføjer Inge Møller.
Gruppen udstiller cirka 60 fotos fordelt på 13 udstillere, og der ud over, vil der køre diasshow både ude og indendørs.
Lørdagen sluttes af med et ildshow udført af Søren Bøggild Lyngbye.



