Ved årsskiftet var der som tidligere omtalt fire tomme pladser i Tversted Menighedsråd. Derfor er der nu blevet afholdet suppleringsvalg.

Valgaftenens store fremmøde resulterede i valg af følgende menighedsrådsmedlemmer:
* Jens Guldsmed-Thomsen
* Tove Sauter Berg
* Karl Einer Zobbe
* Trine Lendrup
Følgende stedfortrædere:
* Tommy Iversen
* Alexander Friis Vinther
* Åge Vinther
Dagmar Fellmann, formand.
Johan Hermann Rump, næstformand (sognepræst).
Kathrine Madsen, dirigent (formand i Uggerby).


