Det blev i denne første afdeling om det danske mesterskab 2022 til en andenplads i første heat lørdag og en sejr i andet heat søndag.
I begge heat startede racerkøreren fra Hjørring fra en position midt i feltet og kørte sig flot op. Med de flotte placeringer fører Steffen Lindgren Hansen og Team Lindgren nu feltet, der jagter et dansk mesterskab.

Næste afdeling om DM køres den 28. og 29. maj på Ring Djursland.


