Fjord Line søger netop nu kandidater til en spændende og alsidig fast stilling som koordinator med fokus på food & beverage, samt event.
Man vil operere ud fra en base i Hirtshals, hvor man vil være med til at sikre gode kundeoplevelser på tværs af alle Fjord Lines skibe, da man vil stå for at koordinere underholdningen, temacruises, konferencer, implementeringer af koncepter og meget mere.
Primære arbejdsområder:
- Være med til at sikre gode kundeoplevelser på Fjord Lines skibe
- Fokusere på den grønne omstilling og miljø ifb. med koncepter mv.
- Koordinere priser med Fjord Lines masterdata team og markedsafdelingen
- Udarbejde årshjul og eventkalender i samarbejde med Head of Onboard Sales & Service
- Dialog om og koordinering af temacruises, konferencer etc. i samarbejde med Sales Manager og skibene
- Koordinere al børneunderholdning ombord på Fjord Lines skibe
- Herunder ansvar for vores maskot: Fjordy
- Afvikle events ombord i samarbejde med skibets besætning og ledelse
- Sikre implementeringer af priser og koncepter ombord indenfor F&B området
- Koordinere grafisk materiale og skiltning mellem skibene og grafisk afdeling
- Opfølgning og dialog med vores eksterne underholdningsselskab
- Opfølgning og sikre at koncepter og indkøbsaftaler, udarbejdet af procurement, overholdes
- Bistå Head of Onboard Sales & Service med diverse ad hoc-opgaver.
Hvem er du:
- Du er struktureret og skal kunne arbejde selvstændigt
- Du elsker fart over feltet og kan håndtere mange opgaver samtidig
- Du er loyal og fleksibel
- Du ser muligheder fremfor begrænsninger
- Du kan bevare overblikket i til tider travle perioder
- Du skal være forberedt på en del rejseaktivitet imellem selskabets kontorer og skibe.
- Du skal være forberedt på at arbejde i enkelte weekender ved f.eks. events ombord
I Fjord Line arbejder vi med 4 personlige kompetencer, når vi ansætter nye medarbejdere:
- Faglighed: Du skal selvfølgelig kunne dine ting, men du skal også være nysgerrig på at lære mere og ikke være bange for at springe ud i nye opgaver.
- Service: Vi sælger oplevelser og gæsterne betaler din løn. Derfor forventes det af alle, at vi gør lidt ekstra for gæsterne – uanset hvem gæsterne møder.
- Samarbejde: Der er selvfølgelig behov for, at du kan samarbejde med dine nærmeste kollegaer og være en del at teamet. Men for at Fjord Line bliver en succes, så må du også kunne samarbejde på tværs afdelinger, sø og land, samt landegrænserne.
- Stabilitet: Du er en del af teamet, og derfor forventes det, at man altid kan stole på din indsats, og at du møder til tiden.
Uddannelse og erfaring:
- Relevant faguddannelse som kok, tjener, eventteknikker eller lign.
- Min. 3-5 års relevant erhvervserfaring og gerne inden for passagerskibe, større hoteller eller restaurant.
Vi tilbyder:
- Et udfordrende og utroligt spændende job, hvor man har mange bolde i luften.
- Et afslappet arbejdsmiljø med humor som en del af dagligdagen
- Stillingen er normeret til gns. 37 timer ugentligt
- Et ”hav” af gode kollegaer og en god atmosfære i dagligdagen
- Løn efter aftale og kvalifikationer, samt en god pensions- og sundhedsordning
- Forventet tiltrædelse ca. 01.08.2022 eller efter aftale.
Hvis stillingen kunne være noget for dig, så skynd dig at sende din ansøgning – vi vil løbende kalde til samtale.
For at komme i betragtning til stillingen MÅ ansøgningen sendes via hjemmesiden.
Hvis du har yderligere spørgsmål angående stillingen, kan du kontakte Head of Onboard Sales and Service, Morten Bo Poulsen, på morten.bo.poulsen@fjordline.com eller tlf. + 45 24 29 95 95
Fjord Line – et grønt og visionært rederi
Fjord Line er et færgerederi med grønne ambitioner. Flere af vores færger sejler på CO2-venligt naturgas, vi har for længst igangsat projekter til nedbringelse af energiforbrug samt plast og madspild, og vi er hele tiden på jagt efter nye områder, hvor vi kan bidrage klimavenligt.
«Moving People» er vores mission
Vi flytter mennesker både fysisk og i overført betydning ved at skabe gode oplevelser for vores gæster ombord. Vores ambition er at blive Skandinaviens bedste, mest elskede og mest lønsomme færgerederi. At være bedst betyder for os at yde fremragende service, sprede glæde og bevæge mennesker.