Åbent brev til Anne Honoré Østergaard (V): Går I til valg på at sælge arvesølvet?
Af Morten Klessen Folketingskandidat Socialdemokratiet Kære Anne, Jeg fik et chok, da jeg så din formand Jakob Ellemann-Jensens vil sælge Ørsted for at finansiere jeres 2030 plan. Er det virkelig jeres bedste bud? Jeg er helt med på at grønne løsninger ikke er gratis. Og jeg helt med på at forskning i CO2 fangst og produktion af PtX skal … Læs resten af Åbent brev til Anne Honoré Østergaard (V): Går I til valg på at sælge arvesølvet?
Kopier og indsæt denne URL på dit websted for at indlejre
Kopier og indsæt denne kode på dit websted for at indlejre