Åbent hus mandag på Soldalhus i Sindal
Denne mandag i skolernes efterårsferie er der klokken 15-17 åbent hus for alle på Hjørring Kommunes nye ældre- og plejecenter Soldalhus i Sindal. Bag invitationen finder NordsøPosten en glad og tilfreds formand for bygherreudvalget og Sundheds-, Ældre- og Handicapudvalget, Claus Mørkbak Højrup, der har været den politiske spydspids under opførelse af projektet. – Den seneste … Læs resten af Åbent hus mandag på Soldalhus i Sindal
Kopier og indsæt denne URL på dit websted for at indlejre
Kopier og indsæt denne kode på dit websted for at indlejre