Kamilla og Simon Emil Schiøtt Christensen har som tidligere omtalt forpagtet Hotellet på Nørregade i Hjørring.
Derfor har de unge iværksættere haft rasende travlt med såvel koncept og nye tiltag som indretning og meget andet.
Ikke desto mindre er der også blevet tid til at få skabt et logo, som i udtrykket naturligvis skulle matche de tilsvarende hos især Abstrakt, men også Svanelunden.
Parret har da i dén grad også med ovenstående endnu en gang demonstreret en uovertruffen evne til at træffe de rigtige æstetiske valg og kommercielle beslutninger.
Abstrakt er som bekendt i leksikalsk henseende et forhold eller begreb, som er tænkt eller i hvert fald uhåndgribeligt, mens det konkrete modsat netop er håndgribeligt.
Dermed komplementerer begreberne og i dette tilfælde navnene for så vidt hinanden, hvilket garanteret også bliver tilfældet med de to restauranter.
Hatteløft for en kæmpe succes i Hirtshals, der på bare 5 år har bredt sig så markant til Hjørring.