Siden BadBoy Butchers BBQ åbnede dørene den 27. juli sidste år, har succesen været intet mindre end eksplosiv. Indehaverne Mikkel Dahlberg Toft Lunde og Rasmus Hald er både overvældede og taknemmelige over den massive opbakning, de har modtaget fra deres gæster.
“Vi har serveret over 5000 burgere siden åbningen, og det er langt mere, end vi turde håbe på,” fortæller Mikkel. “Det er helt vildt at opleve, hvor meget folk har taget vores koncept til sig.”
Populariteten viser sig også på de sociale medier, hvor BadBoy Butchers BBQ nu har rundet 3.100 følgere på Facebook. Men det stopper ikke her – restauranten har også fået mere end 50 100%-positive anmeldelser på Facebook og 20 femstjernede anmeldelser på Google, hvilket vidner om en solid kundetilfredshed.
“Vi er virkelig ydmyge og stolte over den feedback, vi får. Det bekræfter os i, at vi gør noget rigtigt,” siger Mikkel. “Vi har altid ønsket at skabe en take-away-oplevelse, der skiller sig ud, og den respons, vi får fra vores gæster, motiverer os til at fortsætte.”
Med så mange milepæle allerede opnået på kort tid, tegner fremtiden sig lys for BadBoy Butchers BBQ. Til april flytter de i nye lokaler, hvilket giver dem mulighed for at udvide og forfine konceptet yderligere. Samtidig kan de også bryste sig med at have Danmarks bedste take-away burger – en titel de fik med sig, efter at have vundet take-away-kategorien ved DM i Grill 2024 på Food Festivalen i Aarhus.
“At få den anerkendelse er noget vi er meget stolte over” siger Mikkel. “Men vi er kun lige begyndt – vi har fortsat mange spændende planer for fremtiden.”
Med en imponerende start og en trofast kundeskare ser fremtiden for BadBoy Butchers BBQ ud til at blive lige så saftig og uimodståelig som deres prisvindende burgere.