Af Lise Bech MF, forsvarsordfører for Danmarksdemokraterne Valgt i Nordjyllands Storkreds Hos Danmarksdemokraterne har vi fra starten slået fast med...
Læs mereAf Anders Rydahl-Jensen Byråds- og regionrådskandidat for Venstre Hjørring Jeg har idag har jeg været på besøg hos Vendsyssel Historiske...
Læs mereAf Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat Liberal Alliance Hjørring KV25 I dag havde jeg fornøjelsen af at mødes med Hjørring Alliancen....
Læs mereAf Palle W. Nielsen Skribent NordsøPosten Mandag 2. Pinsedag blæste vejrguderne den ellers planlagte friluftsgudstjeneste inden for i Hestestalden på...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådsmedlem i Hjørring Kommune Kandidat til KV25 Venstre Selvom valget først er i november 2025, er valgkampen...
Læs mereAf Lars Høgh Byrådskandidat for Venstre KV 25 i Hjørring Kommune Vi bør bringe generationerne mere samme og omtale uddannelser...
Læs mereAf Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat ved KV25 for Liberal Alliance Hjørring Kommune Hjørring Kommune står over for store valg i...
Læs mereAf Anders Rydahl-Jensen Byråds- og regionrådskandidat for Venstre Hjørring Onsdag var der møde i økonomiudvalget, hvor Hjørring Sommerspil har ansøgt...
Læs mereAf Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat for Liberal Alliance Hjørring Kommune Debatten om støtten til genudgivelsen af bogen om bjeskdronningen Signe...
Læs mereAf Klaus Hjulmand og Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidater for Liberal Alliance i henholdsvis Frederikshavn og Hjørring Liberal Alliance i Frederikshavn...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.