Af Hanne Drejergaard Kjeldsen Vejbyvej 406 9480 Løkken Det der med at finde den rigtige lovhjemmel viser sig at være...
Læs mereAf Thomas Klimek Folketingskandidat Socialdemokratiet Hjørringkredsen Jeg nåede det sgu, inden regnen faldt. Hvad nåede jeg? At besejre tjørnehækken endnu...
Læs mereAf Peter Ernst Sundbæk Kandidat til kommunalvalget Socialdemokratiet Hirtshals er noget helt særligt, og det er ikke kun de fastboende...
Læs mereAf Karsten Lauritzen Adm. direktør for Danske Advokater Tidl. minister og folketingsmedlem (V) Jeg var selv en hel del år...
Læs mereAf Paw Rytter Kandidat til KV25 & RV25 Moderaterne Af alle dage valgte miljøministeriet dagen i dag, hvor vi fejrer...
Læs mereAf Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat for Liberal Alliance Hjørring Kommune Den 5. juni fejrer vi Grundlovsdag. En mærkedag, der burde...
Læs mereAf Martin Prentow Byrådskandidat til KV25 Socialdemokratiet Grønnevang 51 Hjørring Mange tak for alle kommentarerne til mit seneste indlæg om...
Læs mereAf Maj-Britt Rose Olsen Tornby I SKOVENS DYBE STILLE RO... hvor sangerhære bo, Hvor sjælen lytted mangen gang til fuglens...
Læs mereI dag er det Grundlovsdag. Det betyder, at vi fejrer den lov, der bestemmer, hvordan Danmark skal fungere. Den siger,...
Læs mereAf Paw Rytter Kandidat KV25 & RV25 Moderaterne I SÆH-udvalget arbejder I på at overdrage plejecenteret Lynggården til regionen. Den...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.