Grundlovsdag er Grundlovens fødselsdag. Det er dagen, hvor vi skuer tilbage og måske spørger os selv: Passer vi ordentligt på...
Læs mereAf Diana Kjærulff Nordjysk jordemoder Kandidat til Regionsrådet Søndertoft 9, st tv 9000 Aalborg Da jeg for nyligt deltog i...
Læs mereAf Anders Rydahl-Jensen Byråds- og regionsrådskandidat for Venstre Hjørring Kommune Alle kronikere bør have samme ret til hjælp og rådgivning...
Læs mereAf Heidi Hodgson Hegnet 42, Lørslev 9800 Hjørring Jeg har altid haft mine egne meninger. Det er både en gave...
Læs mereAf Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat for Liberal Alliance ved KV25 Hjørring Kommune Efter corona har mange skoler, især de små,...
Læs mereAf Martin Prentow Byrådskandidat til KV25 Socialdemokratiet Grønnevang 51 Hjørring Vi skal vende udviklingen – Hjørring kommune skal være et...
Læs mereAf Kirsten Morild Vincent Andersen Regionsrådsmedlem Socialdemokratiet Jeg har fulgt sagen tæt fra starten – og jeg har dyb respekt...
Læs mereAf Jes Bastholm Fmd. for skolebestyrelsen ved Sydøstskolen I går var jeg til dialogmøde med politikerne i BFU (Byrådets udvalg...
Læs mereAf Jan Glenstrup Rakkebyvej 274 9800 Hjørring Stedet tæller! Stedet, hvor du er vokset op og stedet du vælger som...
Læs mereAf Henning Sigsgaard Tornby Hvad er det, forvaltningen og politikerne vil med Tornby? Skal udviklingen af byen sættes i stå?...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.