Af Peder Hvelplund Folketingsmedlem Enhedslisten Lønstrup Vi skal ikke finde os i at de store helt ansvarsløst kan tryne små...
Læs mereAf Peter Ernst Sundbæk Kandidat til KV25 Socialdemokratiet Jeg har valgt at stille mit kandidatur til rådighed for Socialdemokratiet i...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup Byrådsmedlem for Venstre Hjørring Kommune Jeg har taget et par dages fri i forbindelse med topmødet...
Læs mereAf Louise Frilev Kandidat til KV25 Hjørring Kommune Venstre For mig er det vigtigt at pointere, at vi i vores samfund...
Læs mereAf Karen Heilesen Købstedvej 28 Tornby Hvorfor flytter nye beboer til Hjørring kommune? Hvorfor vælger de Hjørring kommune fremfor f.eks....
Læs mereAf Stefan Karlborg Medlem af kommunalbestyrelsen i Hjørring Kandidat til kommunalvalget 2025 Venstre Hjørring Kommune har de seneste år oplevet...
Læs mereAf Ove Birk Vendelbo-Listen Den konservative viceborgmester Per Møller virker inhabil i sagen om Agri Energy og Stiesdal, hvis byrådet...
Læs mereAf Martin Prentow Byrådskandidat til KV25 Socialdemokratiet Grønnevang 51 Hjørring Min skønne datter her er i dag 17 år og...
Læs mereAf Kasper Wæhrens Tannisby Camping, Tversted Jeg elsker Tversted og holder af, at Tversted ikke, som så mange andre kystbyen,...
Læs mereAf Pia Buus Pinstrup (C) Formand for Udvalget for Det Nære Sundhedsvæsen Regionsrådsmedlem i Region Nordjylland For mig er det...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.