Af Tina Jalk Rakkeby Det er vel efterhånden en kendt sag at en hel del borgere sv for Hjørring stiller...
Læs mereAf Peder Nickelsen Direktør i Stiesdal SkyClean For nylig delte vi de første målinger af luftudledninger fra pyrolyseanlægget ved Agri...
Læs mereAf Thorbjørn Jacobsen Folketingskandidat Liberal Alliance Den danske velfærdsmodel er for dyr og for dårlig, fordi det offentlige opretholder monopoler...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup Byrådsmedlem for Venstre Hjørring Kommune Først og fremmest – tak til Palle W. Nielsen for at...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Forfatter og politisk konsulent Mit første fritidsjob fik jeg, kort tid før min konfirmation. Jeg var...
Læs mereAf Palle W. Nielsen Skribent NordsøPosten Der foregår rigtig meget spændende inden for kultur i Hjørring Kommune, og kultur må...
Læs mereAf Kristian Bøgsted og Lise Bech Folketingsmedlemmer for Danmarksdemokraterne Valgt i Nordjyllands Storkreds Én ting er, at regeringen med grøn...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet KØB dog Nordjysk - har jeg opfordret til igen og igen, vi kan...
Læs mereAf Anders Rydahl-Jensen Byrådskandidat Venstre Snæversynet, ordkløver, handlingslam, retningsforvirret, talblind – som politiker i Danmark kan man få stillet alverdens...
Læs mereAf Frank Rosager Direktør i brancheforeningen Biogas Danmark Formand for EMD Fonden EU’s regulering medfører, at biogasdrevne lastbiler ikke kan...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.