Af Daniel Overgaard Pedersen Adm. direktør Agri Energy Vrå På baggrund af Hjørring Kommunes undersøgelsespåbud er der blevet foretaget en...
Læs mereAf Peder Nickelsen Direktør Stiesdal SkyClean Jeg kan nu dele de første resultater af målinger af udledninger fra vores pyrolyseanlæg...
Læs mereAf Henning Christian Lauritsen Spangkærvej 27 Hjørring Borgmester Søren Smalbro har nu ved flere lejligheder udtalt, at en gruppe borgere...
Læs mereAf Steen Ole Hedelund Jørgensen Hedelundgård, Morild 9830 Tårs Jeg har som borger og journalist kontaktet borgmester Søren Smalbro tjenstligt...
Læs mereAf Morten Arvidsson Spidskandidat for Moderaterne til RV25 i Region Nordjylland Kandidat til KV25 i Frederikshavn Kommune Jeg var til...
Læs mereAf Laura Jensen Smidstrup Vrå Trods afgørelsen i byrådet onsdag d. 26. marts, og det positive udfald det havde for...
Læs mereAf Peder Hvelplund Folketingsmedlem Enhedslisten Lønstrup Min dybeste respekt til Grønland. I er David imod Goliat. I står fast. Vi...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Socialdemokratiet Tårs Det er VIRKELIG tåkrummende at høre vælgere påstå, at en halvering af kassebeholdningen i...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Medlem af Hjørring Byråd Vendelbo-Listen I den forløbne uge blev hele to brudstykker af Vendelbo-Listens politik...
Læs mereAf Lone Olsen Venstre i Hjørring Kommune Taars Som altid startede vi med et temamøde forud for byrådsmødet. Onsdag havde vi...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.