Af Daniel Overgaard Pedersen Adm. direktør Agri Energy Vrå I Agri Energy Vrå ønsker vi at være en del af...
Læs mereAf Peder Nickelsen, Direktør i Stiesdal SkyClean Vrå, den 7. marts 2025 Vi har nu modtaget det varslede undersøgelsespåbud fra...
Læs mereAf Saliha Marie Fetteh Cand.mag. moderne mellemøststudier Lektor og forfatter Der foregår løbende en heftig debat om ældre, nyere og...
Læs mereAf Katrine Friis Svanelundsvej 9 9800 Hjørring Hjørring Kommune har valgt i år, kun at åbne to klasser med 26...
Læs mereAf Tine Elkjær Gajhede Svalerodsvej 4 9800 Hjørring Kære politikere Jeg skriver til Jer, da min datter har været så...
Læs mereAf fagforeningen 3F PostNord Danmarks beslutning om at trække sig ud af brevmarkedet vil få alvorlige konsekvenser for både servicekvaliteten...
Læs mereAf Marie Isaksen Johs V Jensensvej 12 Hjørring Kære Hjørring Kommune, Jeg håber i vil lytte til vores historie og...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Medlem af Hjørring Byråd samt Børne-, Fritids-, og Undervisningsudvalget Vendelbo-Listen Vendelbo-Listen stiller på byrådsmødet 26. marts...
Læs mereAf Monica N. Christiansen Gammel Hirtshalsvej 2b Hjørring Jeg er nok hverken den første eller sidste der skriver omkring dette...
Læs mereAf Tina Jalk Rakkeby Efter at have læst referatet fra TMUs møde i går, hvor der var et punkt om...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.