Af Louise Frilev Kandidat til KV25 Hjørring Kommune Venstre Bare kald mig nostalgisk – TV2 Nord-udsendelsen Undskyld vi larmer vækker smil og...
Læs mereAf Martin Prentow Byrådskandidat for Socialdemokratiet Hjørring Kommune Grønnevang 51 Hjørring I dag afholdes der valg i Tyskland, og det...
Læs mereAf Preben Würtz Jensen Skansehøj 3 st tv 9400 Nørresundby Som skatteyder må jeg virkelig undre mig over de beslutninger,...
Læs mereAf Louise Frilev Kandidat til KV25 Hjørring Kommune Venstre Min mor ringede forleden. Hun ville fortælle, at hun havde været til...
Læs mereAf Jan Glenstrup Rakkebyvej 274 9800 Hjørring AgriEnergy blev standset ”ovenfra” – samråd i Folketinget, Miljøstyrelse og Minister – fordi...
Læs mereAf Paw Rytter Kandidat til KV25 og RV25 Moderaterne Hej Daniel Jeg kan se, at du har indbudt Agri Energys...
Læs mereAf Jan Glenstrup Rakkebyvej 274 9800 Hjørring Vores nye nabo – biogas og pyrolyse – på bakken mellem bækkene i...
Læs mereAf Kristian Bøgsted Medlem af Folketinget Danmarksdemokraterne Fiskeriordfører Det blev slået stort op af regeringen, da man for nylig annoncerede,...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Medlem af Hjørring Byråd Vendelbo-Listen Lars-Peter Boel opdrætter fjerkræ og gav indtil sidste forår sin kyllingeafføring gratis...
Læs mereAf Georg Larsen Åbakkevej 7, Tversted Nu har vi brugt flere måneder på at diskutere om Tannisbugtvej i Tversted skal...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.