Af Jan jensen Tannisbugtvej 107, Tversted MAN HAR VEL EN MENING! Ja der har været lidt stille her fra nr....
Læs mereAf Michael Grydbæk Eriksen Tversted Fint indlæg af Inge Møller, (se under dette indlæg, red.) men jeg tillader mig at...
Læs mereAf Inge Møller Tversted Der har i den seneste tid været mange indlæg imod Kommunens løsning på, hvordan Tannisbugtvej skal...
Læs mereAf Paw Rytter Kandidat til KV25 og RV25 Moderaterne Det her handler ikke om korruption. Jeg påstår ikke at den...
Læs mereAf Louise Frilev Kandidat til KV25 Hjørring Kommune Venstre Jeg har ikke altid været bevidst om, at jeg er liberal....
Læs mereAf Oscar Djurhuus og Erik Jacobsen Tornby Da Hjørring Kommune tilbage i 2018 besluttede, at plejehjemmet Havbakken skulle lukke var...
Læs mereAf Thorbjørn Jacobsen Ingeniør og folketingskandidat (LA) Hele to svar har jeg nu fået fra European Energy (EE) på mine...
Læs mereAf Lone Olsen Venstre i Hjørring Kommune Taars Familien er grundstenen i vores samfund. Her finder vi tryghed, omsorg og...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Tidligere medlem af Det Etiske Råd Foredragsholder I dag for 33 år siden, var jeg 14 år...
Læs mereAf Ove Møller Svenstrup/Tversted Åbent brev til borgmester Søren Smalbro og formand teknik- og miljøudvalget Søren Homann Hej begge Se...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.