Af Erik Høgh-Sørensen Spidskandidat i Hjørring Kommune (DF) Medlem af Regionsrådet Paradisvej 3 Sindal Det frie borgerinitiativ og lokale ildsjæle...
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat Lokallisten Havnebestyrelsen og det nuværende byråd ser ud til at spilde tid, penge og gode kræfter...
Læs mereAf Svend-Erik Andersen Formand for Danmarks Fiskeriforening I Danmarks Fiskeriforening har vi høje ambitioner. De danske fiskere skal være de bedste...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Folketingmedlem (S), Blomstermarken 20, Støvring Af Kirsten Estrup Madsen Afdelingsformand i HK Nordjylland, Gartnervej 30, Aalborg SV...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådskandidat Venstre Vi har meget at takke den ældre generation for, det er dem som har opbygget...
Læs mereAf Thomas Klimek Socialdemokratiet Byrådsmedlem Formand i Arbejdsmarkedsudvalget Hjørring Kommune Forebyggelse af psykisk sygdom er en af vor tids vigtigste...
Læs mereHavnen er et industriområde, lyder det rigtig nok fra flere byrødder i Hjørring. Derfor kan man angiveligt uden de store...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup Medlem af bestyrelsen hos Hirtshals Havn Byrådsmedlem Venstre ”Er du for eller imod vindmøller, Claus?” Det...
Læs mereAf Karsten Lauritzen Folketingsmedlem Venstre Jeg er ærlig talt rystet i min demokratiske grundvold Som formand for Granskningsudvalget modtog jeg...
Læs mereAf Martin Rosenkvist Byrådskandidat Socialdemokraterne Hjørring Kommune Odinsvej 6 Hjørring Den ansatte rundt omkring på plejecentre løber alt for stærkt....
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.