Af Lene Bjørn Sørensen Kandidat til KV21 Radikale Venstre Hjørring Kommune Klokken 10 sad jeg ved mit skrivebord og forberedte...
Læs mereAf Thomas Klimek Socialdemokratiet Byrådsmedlem Formand i Arbejdsmarkedsudvalget Hjørring Kommune Syv læs grønt og stikkende plus en madras til genbrug...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Byrådskandidat i Hjørring Kommune Socialdemokratiet I min egenskab af byrådskandidat har jeg nok en gang haft...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister Socialdemokratiet Der er i disse dage og måneder rundt om i Danmark budt op til socialdemokratisk...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådskandidat for Venstre Hjørring Kommune Som alle jo nok ved, stiller jeg igen op til kommunalvalget 16....
Læs mereErik Høgh-Sørensen Spidkandidat for DF Hjørring Kommune Vi ser med gru billederne fra Afghanistan, og allerede nu taler regeringens støttepartier...
Læs mereAf Mette Jensen Det Konservative Folkeparti Hjørring Byråd Jeg kan se på Facebook opslag, at der fortsat er problemer med...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Endelig kom Planklagenævnets afgørelse over klage over lokalplanen for Stoltzes Plads i Hirtshals. Planklagenævnet...
Læs mereAf Niels Christen Mikkelsen Strategi- og virksomhedskonsulent LandboNord Turbulente omgivelser med en konstant grad af uforudsigelighed. Det er hverdagen for...
Læs mereAf Nadia Taalab Byrådskandidat Det Konservative Folkeparti Hjørring Kommune Mit navn er Nadia Taalab – og er jeg din lokale...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.