Af Lars Christian Thomsen Byrådskandidat Det Konservative Folkeparti Hjørring Kommune Jeg har gennem 25 år været aktiv fodbolddommer og nåede...
Læs mereAf Mette Jensen Det Konservative Folkeparti Hjørring Byråd Endelig er der truffet afgørelse! Sagen om Stoltzes Plads trak i 2020...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Den danske filosof Søren Kirkegaard har sagt: ”At det just er...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå I dag meddelte Planklagenævnet, at det ikke kan give medhold i klagen over lokalplan...
Læs mereAf Michael Engbjerg Venstre i Hjørring Byråd Onsdag 11. august behandlede vi på Teknik- & miljøudvalgets møde forslag til et...
Læs mereAf Lone Olsen Kandidat til KV21 og RV21 Byrådsmedlem i Hjørring Venstre Tak, fordi du stopper op! I dag er...
Læs mereAf Martin K. Madsen Spidskandidat for Liberal Alliance Regionsrådet i Nordjylland Lektor Min kone Charlotte er gravid og skal føde...
Læs mereSidste dag sluttede i Hirtshals Tennisklub med alle børn og forældre med is, pølser, familie tennis og ketsjersport trøjer til...
Læs mereAf Arne Nygreen Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Jeg rettede den 6. juni henvendelse til Teknik- og Miljøforvaltningen ved Hjørring...
Læs mereAf Mathias Holger Nielsen Konservativ kandidat til KV21 Hjørring Kommune Der er snart ikke lang tid til kommunalvalget d. 16....
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.