Af Arne Nygreen Gleerup Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Jeg sendte den 29. maj 2021 en klage mere til Teknik-...
Læs mereMuligheden for at debattere direkte under artiklerne på netavisen har i en periode efter skift af navn og server været...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Op mod julen 2020 samarbejdede den tidligere direktør for Hirtshals Havn Jens Kirketerp Jensen...
Læs mereAf Jens Klim Hansen Byrådskandidat Det Radikale Venstre Hjørring Kommune Det er ikke kun et brugt budskab men også et...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå I morgen kan økonomiudvalget vælge at give grønt lys til, at Hirtshals Havn optager...
Læs mereAf Mads Nygaard Forfatter En sjælden gang, når jeg har kørt ungerne i skole, forkæler jeg mig selv med en...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Spidskandidat for DF til Hjørring Byråd Regionsrådsmedlem Paradisvej 3 Sindal De færreste betvivler borgmester Arne Boelt’s (S)...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå På onsdag skal økonomiudvalget tage stilling til, om Hjørring kommune skal sige god for...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat for Venstre Tidligere medlem af Det Etiske Råd I sidste uge lancerede Digitaliseringsstyrelsen i samarbejde med...
Læs mereAf Anette Bæk Byrådskandidat SF Hjørring Har du hørt om den underskriftindsamling, der er sat i værk på Løkken Strand?...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.