Flere af talerne ved lørdagens demonstration refererede til historie og historiske dramaer, men historie... er det noget, vi nemt glemmer...?...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Det forlyder at klitsagen fra Skagen er slut nu. Det er den næppe,...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals Der er nu taget endnu et spadestik i rapporten om havnen, og der kommer flere bemærkelsesværdige forhold for dagens lys. En af hovedopgaverne i rapporten er at vurdere opgave- og arbejdsfordeling...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå I sagsfremstillingen til pkt. 11 på det kommende byrådsmøde skriver administrationen, at ”Flere borgere...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå I en kommentar på Facebook skriver Søren Smalbro (V) ”...at meget af det der...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals Arbejdet med at grave i rapporten om havnens organisation viser, at bestyrelsen har...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals Nu har jeg haft tid til at sætte mig lidt dybere ind i...
Læs mereAf Asger Jensen Byrådskandidat SF Hjørring På lørdag deltager jeg i demonstrationen mod hjemsendelsen af Syriske flygtninge. Jeg opfordrer dig...
Læs mereAf Mette Jensen Konservativt byrådsmedlem Hjørring Kommune Hirtshals Et stærk samarbejde og ambitioner om at sikre lægedækningen for borgerne i...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals På byrådsmødet den 28. maj 2021 skal byrådet behandle oplægget til en samarbejdsorganisation...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.