Af Mads Nygaard Forfatter Da jeg var dreng og spillede fodbold i landsbyen Tornby IF, var der på kampdagene tit...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Byrådskandidat i Hjørring Kommune Socialdemokratiet At man i Hjørring Kommune vælger svage, ældre og handicappede frem...
Læs mereAf Thomas Klimek Byrådskandidat Socialdemokratiet Hjørring Kommune I dag er det store valgdag på de britiske øer. I Wales er...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Fremtidens landbrug kommer til at bruge pyrolyseteknologi til at sørge for,...
Læs mereAf Anne Høgsted Nielsen Hirtshals Hvis man flytter fra Hirtshals, er det fordi man mangler noget ud over denne liste:...
Læs mereAf Arne Nygreen Gleerup Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Jeg flyttede i sommeren 2020 hjem til Hjørring efter 30 års...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup (V) Og Lone Olsen (V) Er det muligt at højne kvaliteten for vores plejeboliger? At gøre...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals "Generelt er udviklingen brandærgerlig og helt forkert," lyder det fra sommerhusejer Helga Sivesgaard i...
Læs mereAf Vanja Vinther Midjord-Hansen Min mand er døende og indlagt i Aalborg og vil gerne hjem bare i en dag....
Læs mereAf Lise Brobak Nielsen Jeg kommer ikke ofte i det nye teater, da teater ikke er øverst på min to...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.