Af Peder Hvelplund MF Enhedslisten Gruppeformand Gl. Vennebjerg Epidemier rammer altid socialt skævt. De der er mest udsat bliver ramt hårdest....
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Socialdemokratiet Regeringen vil vise vejen til, hvordan vi når en reduktion...
Læs mereSisyfos var ifølge den græske mytologi en konge, der blev dømt til i evig tid at rulle en sten op...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Byrådskandidat i Hjørring Kommune Socialdemokratiet Med filmen "Druk" og den flotte Oscar in mente, kan det...
Læs mereAf Jens Henriksen Fartøjet FA 50 Ingrid Mange kender knap deres eksistens, og der er efterhånden langt imellem dem. Men...
Læs mereAf Pia May Mikkelsgade 5 Hirtshals Jeg ved godt, at Vennelyst skal arbejde her i lang tid, og at de...
Læs mereAf Erik Buhl Borgmester i Varde Kommune Formand for Partnerskab for Vestkystturisme Af Sofie Valbjørn Borgmester i Fanø Kommune Af...
Læs mereAf Laila Zielke Medlem af Hjørring Byråd Teknik- & Miljøudvalget Socialdemokratiet Yes! Hjørring Kommune styrker indsatsen i lokale vandløb. I...
Læs mereAf Mikael Justesen Hvem kan bære det ubærlige? Hvem kan skære skarpt gennem dilemmaerne? Hvem kan tage tæskene? Hvem kan...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrdsmedlem Venstre De sidste måneder i mit politiske liv har være lidt omtumlede. Jeg har meldt mig...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.