Af Per Larsen Medlem af Folketinget Det Konservative Folkeparti Danmark er på vej ud af en epidemi. Vores smittetal ser...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat for Venstre Tidligere medlem af Det Etiske Råd I 2017 ændrede et flertal i Folketinget loven,...
Læs mereAf Peter Duetoft Medlem af Hjørring Byråd Socialdemokratiet Sindal Så er “kalkunjægerne” i gang igen. Nu mener de at Mette Frederiksen...
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat til KV21 Socialdemokratiet Christiansdalsvej 83 Vrå Jeg beklager, hvis jeg ødelægger den gode stemning, men det...
Læs mereAf Klaus Anker Jensen Hjørring Findes der ingen kloge hoveder, der kan rykke i noget netværk - råbe socialdemokraterne op....
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat til KV21 Socialdemokratiet Christiansdalsvej 83 Vrå I Hjørring Kommune har forvaltningen fået øje på området vest...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Socialdemokratiet 2021 er og bliver langt fra et år med havblik...
Læs mereAf Mikael Justesen Foto: Jan Odgaard. Frihed - er også nogle gange at være fri for...
Læs mereAf Peder Hvelplund MF Enhedslisten Gruppeformand Gl. Vennebjerg I dag har Mette Frederiksen tænkt sig at rejse til Israel og sammen...
Læs mereAf Arne Nygreen Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Jeg skrev også til Region Nordjylland angående problemerne med adgangsforholdene, parkeringsforholdene og...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.