Formand Svend-Erik Andersen fra Danmarks Fiskeriforening giver nedenfor en status på et stormfuldt år for fiskerne i Danmark: Kære alle,...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Født i Mosbjerg Bor i Morild Hvor er det dejligt, vi kan gå ind i et...
Læs mereAf Per Larsen Medlem af Folketinget Det Konservative Folkeparti Nu hvor vi står på kanten til 2021, vil jeg gerne...
Læs mereAf Karsten Lauritzen Folketingsmedlem Tidligere minister Venstre Jeg er ked af det i dag. Jeg er ked af det på...
Læs mereAf Ib Grønbech Musiker Året 2020 var ikke ligefrem et godt år i min brance, musikbrancen. Jeg spiller max. 40...
Læs mereAf Poul Steenbeek Sognepræst Emmersbæk Jeg vil gerne dele nogle tanker om næstekærlighed. Det ord er nemlig brugt rigtig meget...
Læs mereAf Flemming Møller Mortensen Udviklingsminister og minister for nordisk samarbejde Hver dag lægger tusindvis af danskere deres frivillige kræfter i...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Født i Mosbjerg Bor i Morild Jeg var i dag på besøg hos en minkavler. En...
Læs mereAf Mikael Justesen Jeg har siddet og læst lidt på Facebook - og det har resulteret i at jeg har...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat for Venstre Tidligere medlem af Det Etiske Råd I 1996 meldte jeg mig ind i...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.