Af Erik Høgh-Sørensen (DF) Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Medlem af DF's Hovedbestyrelse Paradisvej 3 Sindal Det kan undre, at...
Læs mereAf Frank Fauerskov Tornby Sad i går og så samråd med justitsministeren. Det drejede sig naturligvis om noget så enkelt,...
Læs mereAf Peder Hvelplund MF Enhedslisten Gruppeformand Gl. Vennebjerg Mandag var jeg i Deadline - DR i debat om coronanedlukning og...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Det er beskæmmende via medierne at erfare, at der i 2020 ikke værnes bedre...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Formand for Beskæftigelsesudvalget Socialdemokratiet Nedslidte nordjyder er ikke vigtige at hjælpe, selvom Venstre stod i spidsen for...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup Venstres medlem af Arbejds- og Uddannelsesudvalget Hjørring Kommune I Nordjylland har kommunerne siden 2016 kunnet agere...
Læs mereAf Arne Nygreen Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Jeg flyttede til Hjørring i august måned i år. Bor på Svanelundsbakken,...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister Socialdemokratiet Jeg er bevidst om, at der er nogle minkfarme, der er i problemer, og det...
Læs mereAf Bodil Pedersen Elverhøjsvej 10 Brønderslev Region Nordjylland har nu for tredje gang udskrevet stakkels Doris tilbage til plejehjem, og...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat (V) Tidligere medlem af Det Etiske Råd I sidste uge kom det frem, at Sundhedsstyrelsen...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.