Af Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Den danske journaliststand og det borgerlige Danmark hyler og skriger op om, at minkavlernes...
Læs mereAf Henrik Mølbjerg Sanger og forfatter Det er alligevel imponerende, at der skal en borgmester fra et af landets fjerntliggende...
Læs mereAf Sven Bertelsen Hjørring Byråd Lokallisten Når Per Møller(C) – uopfordret – går ind på Ekstra Bladets redaktion på Bjesken...
Læs mereAf Mikael Justesen Direktør hos TV2 Nord Kære politikere i København og omegn. Jeg håber dette her når igennem til...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Medlem af DF's Hovedbestyrelse Paradisvej 3 Sindal Lovløst og helt bevidst...
Læs mereAf Mette Frederiksen (S) Statsminister Jeg har nogle overvejelser om corona, jeg gerne vil dele med jer. Og jeg håber,...
Læs mereAf Kenneth Birch Formand fra Dansk Folkepartis Ungdom Aalborg/ Nordjylland Bestyrelsesmedlem DF Hjørring Mette Frederiksen, Mogens Jensen og CO. har...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Medlem af DF's Hovedbestyrelse Paradisvej 3 Sindal Tirsdag i Folketingets spørgetid...
Læs mereSå dét er der ikke noget nyt i måden den socialdemokratiske minister Mogens Jensens håndterer sådanne sager. Specielt når de...
Læs mereAf Jørgen Bing Byrådsmedlem Hjørring Kommune SF Der skal ikke herske tvivl om, at regeringens (og fødevareministerens) håndtering af minksituationen...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.