Af Erik Høgh-Sørensen (DF) Medlem af Regionsrådet i Nordjylland og regionsrådets Forretningsudvalg Medlem af DF's Hovedbestyrelse Paradisvej 3 Sindal Nok...
Læs mereAf Rasmus Prehn Udviklingsminister Socialdemokratiet Vi befinder os lige nu i en af de mest alvorlige situationer, som vores land...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådsmedlem Dansk Folkeparti Hjørring Kommune Nu har den ”grønne” fødevareminister Mogens Jensen (S) fået indført et nyt...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Kandidat til Regionsrådet i Nordjylland for Venstre Foredragsholder og tidligere medlem af...
Læs mereAf Thomas Klimek Socialdemokratiet Byrådsmedlem Hjørring Kommune For pokker, jeg bliver så træt. Endnu engang et angreb på lærernes faglige...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Kandidat til Regionsrådet i Nordjylland for Venstre Foredragsholder og tidligere medlem af Etisk Råd På...
Læs mereAf Rasmus Prehn Udviklingsminister (S) Peder Pårs Vej 10 Aalborg De unge mænds øjne flakker. De tøver og taler med...
Læs mereAf Michael Vajhøj Venstre Hjørring For et lille års tid siden besluttede jeg mig for at trække stikket fra den...
Læs mereAf Thomas Reinholdt Rasmussen Hjørring Det er meget godt, at vi har sikkerhed for vores data, men det er alligevel...
Læs mereSå blev det også min tur til at blive testet… En morgen med hoste, utilpashed, træthed og rindende øjne bragte...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.