Af Mikael Justesen Foto: Jan Odgaard. Kære politikere på Christiansborg - jeps, jer alle sammen. Hele...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Medlem af DF’s Hovedbestyrelse Paradisvej 3 Sindal Dansk Folkeparti kan hverken...
Læs mereAf Peter Hvilshøj Formand for Erhverv Hjørring Erhverv Hjørring er virksomhedernes forening i Hjørring kommune. Foreningen repræsenterer over 500 medlemmer...
Læs mereAf Michael Vajhøj Venstre Hjørring Disse dage forhandles der om den kompensation, der nok medfører, at jeres erhverv får det endegyldig...
Læs mereAf Rikke Kirstine Rytter Petersen Christiansdalsvej 83 Vrå Mine forældre på henholdsvis 81 og 84 år bor i en provinsby...
Læs mereAf Kasper Maarup Andersen Byrådskandidat for Venstre Hjørring Kommune I dag er der præcist ét år til næste kommunalvalg. Og...
Læs mereAf Henrik Mølbjerg Sanger og forfatter Hvis man et øjeblik kører med på Donald Trumps teori om, at corona-pandemien er sat...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup Byrådsmedlem for Venstre Hjørring Kommune Jeg forsøger bevidst på ikke at kloge mig på corona-situationen. Der...
Læs mereAf Tina Søndergaard Hjørring Jeg bliver en anelse trist over uklarheden vedr vores covid-19-mink situation. For det første; jeg er...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Den danske journaliststand og det borgerlige Danmark hyler og skriger op om, at minkavlernes...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.