Af Bjarne Laustsen Folketingsmedlem (S) ’Danmarkshistoriens største bluffnummer’. Sådan sagde daværende statsminister Lars Løkke, dengang Mette fremlagde vores plan om at give nedslidte...
Læs mereAf Bodil Pedersen Elverhøjsvej 10, Brønderslev Doris Marie Pedersen er stadig ikke kommet hjem til Tversted. Hun har ikke været...
Læs mereAf Søren Smalbro (V) 2. Viceborgmester Hjørring Kommune Kære Mogens Jensen, - stop - eller i det mindste, - revider,...
Læs mereAf Steen Engbjerg Man har jo rent politisk lavet en overhaling indenom i forhold til spørgsmålet, om man vil have...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Født i Mosbjerg Bor i Morild At være medlem af Ældre Sagen er det samme som...
Læs mereAf Rasmus Prehn Udviklingsminister Socialdemokratiet Natten til lørdag kom en fantastisk politisk nyhed. En af den slags, der viser, at...
Læs mereAf Maria Ellesøe Dalsgaard Hirtshals Jeg arbejder i sundhedssektoren og tager til et alm. rutinetjek torsdag. Lørdag morgen tikker en...
Læs mereAf Kasper Maarup Andersen Medlem af Venstre Hjørring Tidlig pension til nedslidte gennemsnitsdanskere - det kan man vist ikke sige....
Læs mereAf Vibe Gro Falk Villerup Hovedgaard Villerupvej Skallerup Jeg har været medlem af Det radikale Venstre siden jeg fik stemmeret....
Læs mereJeg sidder midt i persillesovsen med en pressemeddelelse fra VERDO, som er et Randersbaseret firma, der sørger for bla. drift...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.