Til virksomhedens hovedkontor i Hirtshals søges en udadvendt og frisk kollega, som vil være en del af et team på i alt 6 dygtige og erfarne medarbejdere.
Jobbet
En væsentlig del af jobbet består af kommercielle opgaver, herunder:
• Ordrebehandling, fakturering, klargøring af transportpapirer-, eksport/import papirer samt toldpapirer.
• Salgsback-up opgaver for vores eget salgsteam og vores salgskontorer i Europa.
• Kontakt til transportører, myndigheder og andre eksterne leverandører.
• Administrative opgaver i forbindelse med ordre/transportafviklingen.
Personprofil
Vi søger en person med en god kommerciel forståelse – gerne med en baggrund inden for handel, eksport eller spedition. Har du erfaring med international logistik og eksportdokumenter, vil det være en fordel.
Du er kendt for din positive og åbne indstilling og du trives med at tage ansvar og give dit bidrag til at løfte opgaver i fællesskab.
• Det er et krav, at du er flydende i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt. Er du også god til andre sprog,
vil det være et plus.
• Du har brugererfaring med Butterfly toldsystemet og Navision eller lignende IT-værktøjer.
• Du arbejder systematisk, har blik for detaljen og kan bevare dit gode humør, når det går stærkt.
• Du er en positiv, energisk og udadvendt teamplayer, som er nysgerrig og opsøgende i forhold til at lære nyt.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et job i et internationalt miljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget. Du kan læse mere om os på www.nordicseafood.com Stillingen er på fuld tid og aflønnes efter erfaring og kvalifikationer plus PFA pensionsordning og helbredssikring.
Den optimale startdato er efter sommerferien fra 1. september 2021.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV på mail til job@nordicseafood.com. Vi holder ansættelsessamtaler løbende i rekrutteringsforløbet, og stillingen er åben, indtil rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Dorte Bødker på telefon 29 48 98 10.
Kilde: Jobindex.dk.