Husker du-projektet kommer bredt ud i bestræbelserne på at styrke bosætning i Hjørring Kommune.
Bag Husker du Hjørring? står Hjørring Kommune og det lokale erhvervsliv i skikkelse af Erhverv Hjørring og Erhverv Hjørring DYNAMIC.
Fokus for kampagnen er at nå de rigtige – altså unge mennesker, der er flyttet fra Hjørring og bor i de store danske byer.
I september har kampagnen haft fokus på Løkken via en video på facebook-siden Husker du Hjørring.
Målet var at opnå 7.000 views på videoen, og primo oktober har den opnået 12.700 og mere end 100 delinger – helt organisk uden annoncering.
I oktober er det kampagnens fokus at præsentere en ny tilbageflytter-historie med det formål at inspirere potentielle tilbageflyttere. Denne gang handler det om en familie i Tornby.
Derudover arbejdes der på den næste jobevent, som på grund af corona-situationen dog formentlig må udskydes til starten af næste år.