Virksomheden vækster på off-shore opgaver og mangler dig, der kan arbejde i en, til tider, hektisk hverdag hvor tingene kan gå hurtigt og opgaverne skal eksekveres her og nu.
Dine opgaver:
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, skatteansøgninger m.v.
- Koordinering og booking af flyrejser, transport og bolig i samarbejde med salgsteamet
- Sørge for at certifikater til off-shore job er korrekte (Bosiet, Huet, H2S, CA-EBS osv.)
- Administrative opgaver, herunder vedligehold af database
- Kundekontakt og koordinering af opgaverne
- Varetage kontorservice-funktioner, herunder telefon og post
- Diverse ad-hoc opgaver
Du er
En profil med interesse og flair for administration og HR. Du brænder for kommunikation og kontakt med andre mennesker, og for at få tingene til at lykkes. Du kan samarbejde i team og arbejde selvstændigt. Vores hverdag er ofte præget af travlhed, og vi sætter derfor pris på, at du er initiativrig og lærenem. Du imødekommer hverdagens udfordringer og arbejdsopgaver med et positivt sind. Du er fleksibel og kan håndtere flere opgaver samtidig. Vi lægger endvidere vægt på, at du er ansvarsbevidst, mødestabil, serviceminded og nysgerrig. Du besidder en generel IT-forståelse og er fortrolig med Office pakken.
Vi arbejder med deadlines på mange forskellige tidspunkter, hvorfor vi forventer en vis fleksibilitet ifht. opgaveløsninger. Det er en klar en fordel, hvis du har lignende erfaring fra andet job. Vi sørger for oplæring i de mere brancherelevante termer og du får kompetente kollegaer at sparre med.
Jobbet indeholder en del kommunikation på både dansk og engelsk via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart og tydeligt i både skrift og tale på begge sprog, da vi har egne rekrutteringskonsulenter i Rumænien og Polen.
Vi tilbyder
37 timers arbejdsuge ekskl. frokostpause.
Løn efter kvalifikationer. Desuden pensionsordning.
Ansøgning
Vi modtager gerne ansøgninger fra begge køn.
Send dit CV og din ansøgning pr. e-mail til [email protected] mrk. ”Kontorassistent off-shore”. Deadline tirsdag den 17.06.2022. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Borsdal Stapriis på telefon 30261878.
Har du ikke hørt fra os senest d. 21.06.22 betyder det at du ikke er i betragtning til stillingen.
Antal ledige stillinger: 1
Vigtige datoer
- Offentliggjort den:
- Ansøgningsfrist:
- Ansættelsesdato:
- Snarest muligt
Kontaktperson/Reference
Kontorassistent off-shore
Virksomheden tilbyder
- Ansættelsesform:
- Fastansættelse
- Ugentlig arbejdstid:
- Heltid
- Vilkår:
- Almindeligt job
Kontaktpersoner
HR assistent
Anette Borsdal Stapriis
Hovednummer: 98441744
[email protected]
Arbejdsgiver
Dalsagervej 10
9850 Hirtshals
Ansøgning
Søg via e-mail: [email protected]
Søg skriftligt
Annonce ID
5618796
Kilde: Jobindex.dk.


