Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Betjening af henvendelser på telefon, e-mail og sociale medier på alle vores linjer og markeder
- At skabe begejstring for Color Lines produkter og sikre salg, genkøb og kundetilfredshed
Som Color Lines ansigt udadtil:
- Er du engageret i gæsternes behov, og kan løse udfordringer med et smil i stemmen
- Sætter du gæsten i centrum
- Er du tålmodig og empatisk i både mundtligt og skriftligt kommunikation
- Er du struktureret og kan tage egne afgørelser inden for aftalte rammer
- Trives du med at arbejde i et team i højt tempo
- Kan du arbejde effektivt samtidig med at gæsterne får en god oplevelse
Til dine kvalifikationer forventer vi at du:
- Er uddannet serviceøkonom inden for turisme eller lignende. Erfaring inden for kundeservice kan kompensere for manglende teoretisk baggrund
- Taler henholdsvis dansk eller norsk på modersmålsniveau
- At du taler tysk på mellemhøjt til højt niveau, da du vil have megen kontakt med selskabets tyske kunder
- At du taler engelsk på mellemhøjt til højt niveau
- Gode kommunikationsevner
- Gode systemfærdigheder (Microsoft Office)
Hos Color Line får du:
- Et udfordrende job, med brug af færdigheder i fremmedsprog
- Et positivt miljø med et godt socialt sammenhold
- Ansættelsesforhold i henhold til overenskomst
- Arbejdstider efter vagtplan i henhold til Kundecentrets åbningstider, tilpasset sæsonen
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
I tillæg til ovenstående, er det vigtigt at du kan identificere dig med vores værdier “Bryder os” – “Bygger tillid” – “Bryder vej”.
Din ansøgning og CV sender du elektronisk til os ved at trykke på “Send ansøgning”.
Stillingen er på fuldtid- eller deltid og ønskes besat hurtigst muligt.
Samtaler afholdes løbende ligesom ansættelser vil ske løbende.
Ansøgningsfristen er 10. juli 2022.
Afdeling: Color Line DK
Arbejdssted: Hirtshals
Ansøgningsfrist:
10-07-2022