DSN A/S i Tornby søger en selvstændig og fleksibel medarbejder til vores lager i Tornby, til at indgå som en del af vores salgs- og serviceorganisation.
Din hverdag:
Dine primære opgaver er at være medansvarlig for, at vores lagerfunktion fungerer, samt at assistere vores salgskonsulenter og indkøber i forbindelse med salg og varedisponering.
Du har i høj grad mulighed for at præge din egen arbejdsdag idet du selv, sammen med din kollega, planlægger løsningen af opgaverne. Du oplever en spændende og varieret hverdag med mange berøringsflader til kolleger og leverandører m.v.
Dine kollegaer
Du får 25 flinke, hjælpsomme og dygtige kollegaer i alle aldre med vidt forskellige uddannelser og erfaringer, hvilket gør, at der tilsammen skabes en alsidig og stærk helhed.
”For mig er det sociale fællesskab vigtigt, og derfor sætter jeg pris på, at vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel tone, hvor der er plads til den enkelte og til humor i løbet af arbejdsdagen”, siger Mette, en af dine nye kollegaer.
Din chef
Du vil referere til Indkøbs- og produktchefen og udgør således sammen med din kollega på lageret samt Indkøbs- og produktchefen og en indkøbselev teamet, der driver lager- og logistik funktionen, samt understøtter salgsfunktionen.
Om DSN A/S
Virksomheden startede i 1986 og har gennem årene haft en god og stabil vækst baseret på professionel service og kvalitet i de leverede i løsninger sammen med stor fleksibilitet i forhold til opfyldelse af kundernes behov.
Den primære kundegruppe er kirker og kirkegårde, hvor DSN A/S fungerer som totalleverandør af alt fra arbejdstøj og granitprodukter til alterbrød og lysekroner. Vi har over 10.000 varenumre og flere hundrede leverandører i Danmark og et tiltagende antal udenlandske samarbejdspartnere.
Vi kan tilbyde
Et spændende, selvstændigt og varieret job med gode muligheder for at præge din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig selv.
Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer og med udgangspunkt i overenskomst.
Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt, men er naturligvis klar til at vente på den rigtige kandidat til stillingen.
Om dig
Vi forestiller os en kandidat med uddannelse og/eller erfaring fra ansættelse inden for lager- logistik eller kontor.
Det er vigtigt, at du tager ansvar og har en systematisk tankegang. Vi forventer du har erfaring med anvendelse af IT- systemer og føler det naturligt at yde en struktureret og vedholdende indsats på jobbet.
Næste skridt
Du kan læse mere om DSN A/S på www.dsn24.dk, har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Richardt Duus, DSN A/S, på tlf. 96 56 42 06 eller e-mail richardt@dsn24.dk. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.
Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til info@dsn24.dk, skriv ”Ansøgning lager” som reference i emnefeltet. Der er ikke nogen ansøgningsfrist, idet vi løbende vil behandle ansøgningerne og mødes med interessante kandidater – så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning!
Indkøbs- og produktchef
Har du naturlig sans for godt købmandskab? Brænder du for at optimere en indkøbsfunktion og videreudvikle et omfattende produktsortiment? Har du samtidig lyst til at arbejde både operationelt og strategisk med at sikre de bedste løsninger og understøtte fortsat udvikling inden for indkøbs- og produktområdet? Så er her en oplagt chance for en spændende stilling som indkøbs- og produktchef i DSN A/S.
Din hverdag
Du får kontor i Tornby og kommer til at indgå i ledergruppen med ansvar for indkøb, produkter, lager og logistik. Desuden med ansvar for ledelse af virksomhedens lagermedarbejdere og en indkøbsassistent-elev. Dermed bliver du et centralt omdrejningspunkt i organisationen og vil få en bred kontaktflade, både internt til kollegaer og eksternt til kunder og samarbejdspartnere.
”Din arbejdsdag er aldrig givet på forhånd, idet du vil være involveret i daglig drift samtidig med, at du varetager ledelse og udvikling af dit funktionsområde. I praksis betyder det, at du vil være beskæftiget med alt fra disponering, logistikstyring samt reklamationsbehandling til procesoptimering, udviklingsprojekter og strategiske samhandelsaftaler med leverandører og samarbejdspartnere”, fortæller adm. direktør Svend Erik Riisager.
Dine kollegaer
Du får 25 flinke, hjælpsomme og dygtige kollegaer i alle aldre med vidt forskellige uddannelser og erfaringer, hvilket gør, at der tilsammen skabes en alsidig og stærk helhed.
”For mig er det sociale fællesskab vigtigt, og derfor sætter jeg pris på, at vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel tone, hvor der er plads til den enkelte og til humor i løbet af arbejdsdagen”, siger Mette, en af dine nye kollegaer.
Din chef
Du vil referere til den administrerende direktør, Svend Erik Riisager. Svend Erik er søn af grundlæggeren af virksomheden og har i en del år været tilknyttet virksomheden, inden han som led i et generationsskifte overtog ejerskabet sammen med sin bror. Du får således en kompetent og erfaren chef, som har et unikt kendskab til alt omkring virksomheden, kunderne, samarbejdspartnerne samt virksomhedens branche som helhed.
Om DSN A/S
Virksomheden startede i 1986 og har gennem årene haft en god og stabil vækst baseret på professionel service og kvalitet i de leverede i løsninger sammen med stor fleksibilitet i forhold til opfyldelse af kundernes behov.
Den primære kundegruppe er kirker og kirkegårde, hvor DSN A/S fungerer som totalleverandør af alt fra arbejdstøj og granitprodukter til alterbrød og lysekroner. Vi har over 10.000 varenumre og flere hundrede leverandører i Danmark og et tiltagende antal udenlandske samarbejdspartnere.
”Vi har lagt en spændende og ambitiøs strategi for den videre udvikling af virksomheden, hvor vi blandt andet har fokus på miljørigtige og bæredygtige løsninger. Alt sammen med udgangspunkt i vores faste værdier, hvor vi vægter ordentlighed, service og kvalitet”, beretter bestyrelsesformand Brian Bertelsen.
Vi kan tilbyde
Du får et spændende og varieret job med stor mulighed for at præge både virksomhedens og din egen udvikling.
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt med baggrund i dine kompetencer og tidligere erfaringer på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.
Der ønskes tiltrædelse snarest muligt, men vi er naturligvis klar til at vente på den rigtige kandidat til stillingen.
Om dig
Vi forestiller os en kandidat fra en lignende ledelsesstilling, eller en dygtig indkøber som ønsker at videreudvikle sine kompetencer ved at få et ledelsesmæssigt ansvar.
Det er afgørende, at du har flair for godt købmandskab og brænder for altid at gøre en god og ordentlig handel, uanset om beløbet er stort eller småt. Du lykkes med det, som du sætter dig for og arbejder struktureret og kvalitetsbevidst mod dine mål. Du har gerne en bred erhvervserfaring og forståelse for strategisk arbejde, særligt i relation til indkøb, lager og logistik. Teknisk forståelse vil klart være en fordel, da vi har en del produkter, som fordrer en vis teknisk indsigt.
Næste skridt
Du kan læse mere om DSN A/S på www.dsn24.dk, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Svend Erik Riisager, DSN A/S, på tlf. 24 86 33 78 eller e-mail svenderik@dsn24.dk. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.
Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til info@dsn24.dk, skriv ”Indkøbs- og produktchef” som reference i emnefeltet. Der er ikke nogen ansøgningsfrist, idet vi løbende vil behandle ansøgningerne og mødes med interessante kandidater – så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning!
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex.
Kilde: Jobindex.dk
Your article made me suddenly realize that I am writing a thesis on gate.io. After reading your article, I have a different way of thinking, thank you. However, I still have some doubts, can you help me? Thanks.