Linda Bom: Kampen for retfærdighed

Af Linda Bom Jeg er pigernes mor, og jeg er sønderknust Jeg tror de færreste kan forestille sig, hvor dårlig man føler sig som mor, hvis ens børn bliver tvangsfjernet. Jeg kan stadig græde over det, hvilket jeg kom til på radio 24syv forleden. Jeg glemmer aldrig den dag 26. juni 2018, hvor mine børn … Læs resten af Linda Bom: Kampen for retfærdighed