Væresteder er truet af lukning i Hjørring Kommune

– Jeg er bange for, at jeg bliver indlagt på Brønderslev Psykiatriske Skadestue, hvis de lukker det her (værestedet, red.) Det ville være forfærdeligt – det er altså ikke et rart sted at være. Det her værested er hele mit liv. Sådan lyder det fra Nikolaj Møller Pedersen, som lider af skizofreni og derfor er … Læs resten af Væresteder er truet af lukning i Hjørring Kommune