Lars Høgh (V): Hvad skal Hjørrings bymidte kunne anno 2025?
Af Lars Høgh Byrådskandidat for Venstre til KV 25 Valnøddevej 4 Tornby. [email protected] Jeg husker det, om ikke tydeligt så...
Af Lars Høgh Byrådskandidat for Venstre til KV 25 Valnøddevej 4 Tornby. [email protected] Jeg husker det, om ikke tydeligt så...
Af Steen Ole Hedelund Jørgensen Politisk leder af Borgerlisten ”Vision Hjørring 2050/Demokratisk Forum Hjørring” under stiftelse Hedelundgård Morild, 9830 Tårs...
Af Svend-Erik Andersen Formand for Danmarks Fiskeriforening Debatten om støtte til fiskeriet raser for fuld skrue. Både i medierne og...
Af Marie Isaksen Johs V Jensensvej 12 Hjørring I Hjørring Kommunes nuværende skoletilbud tager man ikke hensyn til søskende på...
Af Birgitte Højris Sørensen Byrådskandidat for Vendelbo-Listen Hjørring Til KV25 i Hjørring Kommune er der nu proklameret hele tre borgmesterkandidater....
Af Daniel Overgaard Pedersen Adm. direktør Agri Energy Vrå I Agri Energy Vrå ønsker vi at være en del af...
Af Peder Nickelsen, Direktør i Stiesdal SkyClean Vrå, den 7. marts 2025 Vi har nu modtaget det varslede undersøgelsespåbud fra...
Af Katrine Friis Svanelundsvej 9 9800 Hjørring Hjørring Kommune har valgt i år, kun at åbne to klasser med 26...
Af Tine Elkjær Gajhede Svalerodsvej 4 9800 Hjørring Kære politikere Jeg skriver til Jer, da min datter har været så...
Af fagforeningen 3F PostNord Danmarks beslutning om at trække sig ud af brevmarkedet vil få alvorlige konsekvenser for både servicekvaliteten...
Kontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.