Tjek fodfejl i samarbejdet mellem forvaltning og grupper i Tversted
Af Hans Jørn Kristiansen Odder/Tversted Åbent brev til formanden for Hjørring Kommunes teknik- og miljøudvalg: Kære Søren Homann Jeg tillader...
Af Hans Jørn Kristiansen Odder/Tversted Åbent brev til formanden for Hjørring Kommunes teknik- og miljøudvalg: Kære Søren Homann Jeg tillader...
Af Palle W. Nielsen Skribent på NordsøPosten/med sommerhus i Tversted Der er i Tversted ikke bred opbakning til, som allerede...
Af Svend-Erik Andersen Formand for Danmarks Fiskeriforening Havet omkring Danmark har i århundreder været grundlag for, at Danmark kunne drive...
Af Kristian Bøgsted Fiskeriordfører hos Danmarksdemokraterne CO2-afgiften på fiskeriet er heldigvis afblæst for en stund, men har allerede nået at...
Af Hans Dam [email protected] I løbet af 2025 skal de store visioner, der ligger bag aftalen om den grønne trepart...
Af Rikke Stjerne Møller Sulbæk Som fiskerkone og fiskerdatter bliver jeg mere og mere frustreret over, hvordan danske fiskere bliver...
Af Tommy Sørensen Hjørringvej 299 Sindal Den 7. december 2024 anklagede den danske kvinde folketingsmedlem Aki-Matilde Høgh-Dam uden dokumentation sine...
Af Thomas Beck Sørensen Vice President, Head of Communications European Energy Thorbjørn Jacobsen fra Liberal Alliance efterspørger dokumentation for, at...
Af Lars Høgh Valnøddevej 4 Tornby Jeg har besluttet at stille op som kandidat for Venstre til kommunalvalget i november...
Af Jan Glenstrup Rakkebyvej 274 9800 Hjørring Hvor ville det være godt, om Hjørring Kommune i den nuværende stribe af...
Kontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.