Bestyrelsen i Hirtshals Havn overtager driften af godsterminalen

Af Claus Mørkbak Højrup Bestyrelsesmedlem i Hirtshals Havn Byrådsmedlem Venstre Havnens bestyrelse har anmodet Hjørring Kommune om at leje kombi-terminalen (gods-terminalen). Onsdag aften har byrådet godkendt denne aftale, og Hirtshals Havn vil fremadrettet varetage driften af godsterminalen. Der skrives jo meget omkring havnens dispositioner i disse dage, og nogle kan måske undre sig over, at … Læs resten af Bestyrelsen i Hirtshals Havn overtager driften af godsterminalen